Martisoare realizate manual

Prospaturi

Posted on: February 24, 2009

He he… Iata ce prospaturi pe cale de disparitie mai am:

martisor-005

Niste “sticle” ca asa le spunem noi. Mi-au placut intotdeauna.Poate de aceea am ramas doar cu 20 de bucati. Asadar ULTIMELE 20 de bucati!!!

Pret: 2 lei bucata.

martisor-009

Gandacei, gandacioi… Sunt niste fiinte pasnice, care s-a imprastiat lafel de repede. Mai am doar 10 bucati.

(Nici nu am postat bine aceasta poza ca deja am dat gandacelul galben care era singurul de acel fel.(mai am albi si rosii)

Pret 1,5 lei bucata

Am tot uitat sa mentionez ca fac si cadouri mai speciale la comanda (de exemplu cercei, medalioane, brose din obiectele afisate)

4 Responses to "Prospaturi"

Bravo!
Felicitari pentru rabdarea, imaginatia si sufletul pe care le-ai pus in aceste martisoare!
Julie

nu ai pentru ce;;) ___ martzishoarele sunt splendide :x:x ___😉

nu ai pentru ce;;) ___ martzishoarele sunt splendide:X:X ___;)

Leave a Reply

hpim1998

Blog Stats

  • 111,258 hits
